Krausz Emma írásai

Mit is kell tudni az Osztályképről?

2018. március 04. - krauszemma

„Érzékeny témával foglalkozó érzékeny regény.”

– Gaborják Ádám, [bekezdés] program zsűritag

12.pngAz Osztálykép egy LMBTQ ifjúsági történet a felnőtté válásról, a gyászról, az emberi gonoszságról és az elfogadásról.
Kálnoki Levente nem akar mások életének részévé válni. Mégis szemtanúja lesz a fiúöltözőben, ahogy az ünnepelt focista osztálytársa, Szendrei Ákos az arcán rúzzsal fényképezi le magát, és küldi el a fotót valakinek. Levente megígéri, hogy hallgat, így a fiúk útjai külön is válnának, de legnagyobb szerencsétlenségükre mégis együtt kell dolgozniuk egy iskolai projekten. Levente, ahogy egyre közelebb kerül Ákoshoz, néhány osztálytársát megismeri, akik által az élete is megváltozik. Mindezeken túl Leventének meg kell birkóznia a haraggal, a gyásszal és a szerelemmel.
Az Osztálykép elsősorban az útkereső kamaszokhoz szól, de bárkit elgondolkodtat, aki nyitott az őt körülvevő színes világ mozzanataira, az első szerelemre, csalódásokra és újrakezdésekre.

 

2016 őszén kezdtem a regényt, és miközben folyamatosan írtam, feltettem egy rajongói történeteket közlő oldalra, ahol a kedvező fogadtatás hatására többször is átdolgoztam. 2017 tavaszán olvastam először a [bekezdés] pályázatról, nagyon megtetszett a mentorprogram, a sajátoménak éreztem. Annyi év fióknak írás után végül a barátaim támogatására beküldtem az Osztályképet. Már csupán az megkönnyebbüléssel és elégedettséggel töltött el, hogy megtettem ezt a lépést, megírtam egy regényt, és elküldtem egy kiadónak. A további örömhírek ősszel érkeztek: először a továbbjutásról, majd arról kaptam e-mailt, hogy az egyik győztes vagyok. Ekkor kezdődött el a munka további része, a szerkesztés és a formába öntés.

Bár úgy tartom, hogy egy történet sosincs teljesen készen, hiszek abban, hogy minden megkezdett [bekezdés]-sel elindulhat párbeszéd olvasó és szöveg között. Csak remélhetem, hogy az Osztálykép is sok kérdést ébreszt az olvasókban.

Szeretettel:

krausz_emma_aliras.png

 

 

 

Képek forrása:

Pexels.com & Pixabay.com

A bejegyzés trackback címe:

https://krauszemma.blog.hu/api/trackback/id/tr1615519898
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása